tisdag 1 december 2009

Shopping i dag.:)

Ja det blev en shopping runda i dag efter m-skolan... Jag gillar egentligen inte alls att gå i affärer å springa om kring det är typ ut å in..Blir mest uttråkad å trött på det:P och irriterad på alla barnvagnar å folk som man nästintill känner för att stryp *angel face* Men vart julklapps shopping samt en klänning till nyår :)

Vet in om ja ska ha den på jul eller nyår än.. Kanske båda ?


Julklapp:) Grillvante massagepinne och en frukt press.. Till pappsipapps


Mina gamla högklacks inlägg börjar bli slitna så de blev ett par nya sådana :)


Aint it hot?:) Riktigt skön att ha på sig faktiskt och man ser smalare ut.. (Y) Riktigt bra för en knubbis som mig;)


Ljus till mamma och mig själv, 3 av dom är julklapp till henne :)


Tablett ask, Fram!


Tablett ask bak.. Gillar "uppmaningen" på öppningen på gris asken glöm inte borsta tänderna"


Köpte även 8st klipps till mitt löshår:) Åkte till götet med Bellibop.. Senare åkte vi till Perni honey och hämtade mina grejer jag lämnade där i fredags natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar